ZzzzzzzZzzzzzzz!

Det var tänkt här nu från början att jag inte skulle varit hemma utan i Alambra och att det skulle inte bli ett textinlägg utan en video men som den otekniska människan jag är ibland så gick det. Men jag vaknade typ för 2 h sen..ö.jag brukar verkligen aldrig sova så länge, det visar bara att min kropp var slutkörd. Igår fredag så var jag hemma hos Matilda som fyllde 18 år. Det var tacos, efterätt och jätte mysiga människor. Kul verkligen, här lig stämning och Matilda såg så glad ut. En liten incident skedde att kockarna brände chipsen i ugnen och det blev som ett rökmoln inne i huset,  men ingen blev skada.
Har tyvärr inga bilder men det kommer upp så kan jag ta några och visa. En sak till...shit vad dom bodde fint stor och väldig svenskt...fast det är ju en svensk familj kan man säga :)

Idag som sagt har inte hänt mycket varit vakenm kanske 2h bara. har tilbringat tiden på balkongen, ätit frukost och spelat lite gitarr. Vädret är så där rätt monligt men det är endå 19 grader så det är varmt. Nu ska jag väl ta mig härifrån och fixa mig inför kvällens festligehetr. Vi ska till någon klubb som öppnar och vi har hamnat på gästlistan/vip något sånt. Så det blir lite förfest hemma hos mig och sen ut och köra järnet. Riktigt kul, längtar och taggar tillsammans med dubstep. Lika bra att börja!





Här har ni Wilson som jag också bor med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0