En vanlig torsdag bara

Friidrottsdagar finns överallt till och med om manär i Spanien. Så idag hade vi friidrotts tävlingar för hela gymnasiet, hög och lågstadiet fast alla för sig såklart. Jag sov länge eftersom att vi skulle vara på Elolas (idrottsplatsen) och vädret var perfekt. Det var ca 22 grader i solen och lätta moln. Underbart!!
Jag var med i kula men det visade sig att det var inte en riktig kul på 2 kilo eller så utan en kula på 600 gram för att vi var på en konstgräsplan. Men det var kul endå!
Och som det brukar vara i varje slut så var det staffet från varje klass både killar och tjejer. Ekonomi tjejerna vann skit kul att se och alla var så peppade, riktigt kul! Våra killar i ekonomi kom två mot gymnasie treorna men dom är riktigt bra och snabba som bara den.
Efter det så var det prisutdelning i det andra grenarna och jag fick första pris i kula, kul kul! :D
Stolt som bara den, fick ett diplom och ett kort på att jag får gå och simma en gång på Elolas och massa applåder. Alla fick det!
Efter det var det bara hem byta om lite och tillbaka till skolan. Umgicks med lite människor käkade lunch på Da vinci och efter det var det dans och yoga som en vanlig torsdagkväll ser ut.
Två veckor efter påsk blir det uppvisning med dansen...läskigt! Men hoppas på att det blir bra!
I morgon blir det 18 års firande hemma hos Matilda med massa kul ;)!






Äntligen fria veckor innan påsken, har verkligen nada att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0