Skypedejt i kväll

Ännu en måndag efter en sjukt bra helge med fester, middag och umgåtts med massor av grymma människor. Det kommer komma upp bilder får se vad det blir, hoppas någonting. :)
Men nu sitter jag hemma på min håltimme mellan idrotten och engelskan för att duscha och äta frukost. Eftersom att jag är så trött varje måndag morgon så har jag bestämt att bara sätta på mina kläder och springa till skolan och hem. idag är det som alla dagar jag har skola till 5 och sen efter det så blir det gym och tennis uppe på klubben :D
Längtar efter tennisen eftersom att det inte blev något i fredags eftersom jag var på Matildas underbara 18 års middag.
Men det som jag längtar mest till är att prata med sara ikväll. Det var ett tag sen nu så det känns som att jag vill veta lite vad som händer hemma i Edsbro och efter hennes praktik osv, ska bli kul :D


Kommentarer
Postat av: Sara Borg

Jag saknar dig gumman. <3

2012-04-01 @ 20:22:58
URL: http://saraborgsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0