Skolan ska vara kul

Skolan har jag insett nu efter två veckor med 10 prov att det är rätt nice...jag menar tänk om vi inte hade det? Vad skulle vi då gjort?
Jag hade ialf inte varit i Spanien nu i 10 månader direkt kanske hemma i sverige och jobba på ica, nej men vad dystert. Hur jobbigt det en är men känslan när man vet att man har 4 prov på en vecka och man undrar först hur ska jag kunna plugga till alla dessa? Men sen när dagarna går och du gör proven och man faktiskt tycker att det känns lätt att skriva dom. Sen är det över...... och fan vad stålt man är (jag är det). Något annat jag insett när jag är här, det är mycket roligare att plugga, för man gör det tillsammans med människor i skolan alla  är i samma sits. Jag menar om jag skulle varit i Sverige skulle jag aldrig stannat kvar extra i skolan för att plugga. Jag hade sagt: Jag gör det ikväll efter jag tränat!! aldrig att jag gör det. Sen är det så att jag har bara ett år här och jag kan inte sumpad någonting för att det ska bli så enkelt som möjligt i trean, det är inte direkt att jag kan trenta av skiten i trean beroende på vad det är.

Men en rolig sak som jag ialf tyckte. Det var min engelska redovisning, jag skulle skryta om något!
I want to be the best goalkeeper in soccer because I can jump higher then Superman himself and I kan kick the ball through the goal.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0