Nu tar jag tag i detta

Nej, usch vad sämst jag är på att skriva, men jag inser att jag vill ha något att titta tillbaka på under min tid här. Jag ser hur andra skriver på sina bloggar vad dom gör här hur det fungerar och så. Det var min plan med men när min mobil blev snodd blev det liksom inga bilder då ville jag inte skriva plus att det var en jobbig period under hösten. Men i helgen så har jag tagit det lugnt.

Fredags: Var jag i skolan som vanligt och på kvällen åkte jag och spelade tennis. Det går verkligen bara bättre och bättre med tennisen och jag blir super glad av det. Sen på kvällen skulle vi ha gått ut men det blev jag och julia hemma hos mig med Ben and Jerry's och Shrek 2.
Lördag: Sov ett tag men sen blev det ner till stranden med julia. Där träffade vi på Maya och Carro plus några fler. På eftermiddagen så var det flera från skolan som kom för att spela volleyboll. Kändes som att jag gjorde en bra insats men vi hade riktigt kul och tur med vädret. Sen på kvällen blev det bara Asiatmiddag på skolan...bästa på länge! Efter det skulle alla kolla fotboll men jag blev på pms humör och gick hem och sov i stället.
Söndag: Idag har det bara varit ensam tid, stranden och underbart väder verkligen. Kom hem vid tre tiden och låg där ensam hela dagen, jätte skönt. Det är viktigt med ensamtid i bland! Nu är jag hemma och har varit det sen dess och har pluggat men ska snart gå till duschen och sen sätta på mig en ansiktsmask, helt enkelt fortsätta med min ensam dag och bara ta hand om mig själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0