Hola!

Idag har det varit en bra dag. Började halv 12 men kom endå försent. Jag vaknade som vanligt och tog det jätte lugnt hela morgonen, det var så skönt. Jag städade köket, tittade på en film och gick omkring i trosor och t-shirt och sjöng så högt jag kunde för jag var ensam hemma.
Det enda som hjag visste att jag hade idag var en hemtenta som skulle in i organisation och ledarskap och jag som har haft svårt med det var jätte nöjd med min insats och det tycket min lärare också. Innan min sista lektion så gick jag, lovisa och julia till Eroski (ica) och handlade jordgubbar och kakor. Så vi hade lite fika i skolan tillsammans med Grey's Anatomy. Mys med håltimmar.
Sen mot kvällen så följde jag med upp till klubben med Raquel (min madre) för att bara titta på när barnen spelade. Det var en sån dag idag när jag inte ville träna eller så. Pratat en del med min madre och sen fixat en tid hos frissan nästan tisdag. Ska bli så skönt att fixa till sig lite.
Detta var min dag och nu ska jag gå och laga lax med potatis, varma grönsaker och a la speciales de Petras sås!
Buenas noches!

Denna bild är utsikt från gymmet när jag står på crossen! Så där satt vi och bara njöt av solen och tennisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0