Inget funkar omkring mig ibland

Min lilla syster "värdfamiljen" satt och skulle komma på mitt grafiska lösenord och råkade bli lite för många så nu är den låst...ja vilket betyder inga bilder. Så dethär med blogg är inte min grej har jag insett. Eller så får jag börja köra med bara videoinlägg. Har fixat lite med det och vem vet det kanske kommer ut något om det. Men jag har haft ett helt okej påsklov. ALLAS föräldrar och kompisar har varit här och inte mina så jag har varit mycket ensam. Men tiden har ändå gått väldigt fort så jag ska vara glad för det och att skolan nu har börjat. Ligger bra till där med vilket är något lättare. Men nu är det lite problem med tanakr osv.
Jag hade en dipp söndag igår. Vilket betyder att jag grät för minsta lilla sak, min madre sa till exempel till mig att jag måste ställa in disken och jag började gråta....hallå, ställ in disken och skit i det hade varit annars men nu bara small det. Sånt händer här! Man saknar sin familj en stora trygghet!

Nu lyssnar jag på Glee och mår som en gud!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0