Det lider mot jul

Man kan börja med en sak att det känns inte som att det är jul snart. Kan fortfarande sitta ute på ballkongen och sola, kanske inte ligga på stranden precis men så fort man ligger i lä så är det jätte varmt. Sen kan det vara skönt att inte ligga på stranden där verkligen alla kan se en, men nu kan du ha på dig exakt vad du vill, ligga och sjunga jätte högt eller jaaa, vad man nu vill göra.

22 december då smäller det, då ska jag hem och ja, det känns som hundra år men det är bara en vecka nu idag, exakt en vecka det är som det är men jag kommer ialf hem i några veckor. Vore så jobbigt om jagvar tvungen att vara här under jul...då skulle jag typ inte åkte hit tror jag. Men nu är jag här och jag ska njuta av den sista tiden som jag har kvar här och inte klaga. Hör ju från mamma och andra att ni går omkring i kallt snö väder eller har varit lite snö så som jag förstod det. Jag är nästan lite rädd att jag inte kommer ha tillräckligt varma kläder när jag kommer hem, men det märks nog ganska direkt.

Nu ska jag dra på lunch och sen ha dans. Shake that body you now!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0